RABAT -15% Z KODEM YUZUFALL19 PRZY ZAMÓWIENIU OD 150 ZŁ! PROMOCJA DO 31/10!

Szukaj

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO YUZUSHOP.PL

1) Sklep internetowy prowadzony jest przez:

YUZU SHOP Ewa Nguyen z siedzibą we Włocławku

ul. Zagajewskiego 16 m B15

NIP 8883140056,

REGON 382798890.

Wszystkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, pozbawione wad prawnych i fizycznych.

Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem telefonu: 

502-954-410 oraz bezpośrednio przez sklep.

Przyjęte zamówienie zostanie potwierdzone drogą e-mail lub telefonicznie.

Email: kontakt@yuzushop.pl

2) Nasz sklep umożliwia następujące sposoby płatności:

a) Przelew zwykły na rachunek bankowy Sprzedawcy: mBank 87 1140 2004 0000 3602 7857 6004

b) Płatność online za pośrednictwem serwisu Bluemedia.pl

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

BlueMedia.pl – spółka Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (adres siedziby: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000320590, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku, kapitał zakładowy w wysokości 2.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 5851351185.

c) Płatność za pobraniem (przy odbiorze).

3) Warunki dostawy:

a) Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

b) Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  • przesyłka paczkomatowa InPost,
  • przesyłka pocztowa Poczta Polska,
  • przesyłka kurierska DPD/Pocztex,
  • przesyłka kurierska (pobraniowa) DPD/Pocztex.

W przypadku uszkodzeń paczki zalecane jest spisanie protokołu szkodowego, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń.

4) Realizacja zamówień:

a) Przez realizację zamówienia należy rozumieć dostarczenie zamówionych towarów do Klienta.

b) Realizacja zamówienia następuje po uprzednim jego opłaceniu w przypadku wyboru płatności przelewem bankowym lub płatności online. W przypadku braku zapłaty za zamówienie w ciągu 5 dni roboczych od daty jego złożenia, transakcja zostaje uznana za nieaktualną i będzie automatycznie anulowana przez sklep.

c) W przypadku wyboru płatności za pobraniem (przy odbiorze) Klient otrzymuje zamówione towary dopiero po ich opłaceniu Kurierowi.

c) Standardowy czas realizacji zamówienia od chwili wysłania do Klienta na wskazany przez niego adres e-mail podczas składania zamówienia informacji o rozpoczęciu realizacji zamówienia, wynosi 7 dni roboczych. Sklep zastrzega sobie jednak, iż w związku z nieprzewidzianymi utrudnieniami u przewoźników, towar może zostać dostarczony do Klienta w terminie późniejszym, jednak nie przekraczającym 30 (trzydziestu) dni po złożeniu przez Klienta zamówienia.

5) Odstąpienie od umowy:

a) Klient będący Konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).

b) Konsument dokonując zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia pocztą lub mailem.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA/REKLAMACJI (PDF)

c) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy w stanie niezmienionym, bez żadnych oznak używania, bez zniszczeń, kompletny i odesłany wraz z dowodem zakupu.

d) Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Klient może zwrócić Produkt na adres: YUZU SHOP Ewa Nguyen, ul. Zagajewskiego 16 m B15, 87-800 Włocławek (koniecznie z dopiskiem „ZWROT”)

e) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. 

f) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do sklepu.

6) Reklamacje: 

a) Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.  

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 1 miesiąca od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w przypadku stwierdzenia wady towaru Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.

b) Reklamację należy składać pisemnie na adres sklepu lub za pośrednictwem adresu mailowego.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA/REKLAMACJI (PDF)

c) Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył reklamację, zwrócić Produkt Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu.

d) Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

e) Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na nasz adres mailowy wypełniony formularz. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres sklepu: YUZU SHOP Ewa Nguyen, ul. Zagajewskiego 16 m B15, 87-800 Włocławek (koniecznie z dopiskiem „REKLAMACJA”).

f) Klient ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia Produktu do sklepu.

7) Spory:

Spory wynikłe na tle stosowania niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeksu Postępowania Cywilnego.

8) Kolory produktów:

Kolory przedmiotów na zdjęciach prezentowanych w naszym sklepie mogą nieznacznie różnić się od tych w rzeczywistości. Nie jest to jednak nasza wina, wynika to z różnych kalibracji monitorów. Każdy monitor inaczej oddaje barwy i odcienie. 

9) Dowody zakupu:

Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura bez VAT (sklep jest zwolniony z podatku) w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta przy składaniu zamówienia. W przypadku zmiany decyzji z paragonu na fakturę NABYWCA powinien przesłać paragon fiskalny pocztą na adres sklepu w ciągu 7 dni od daty zakupu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów